Yosemite

zaterdag 26 juli 2014

Dag 15 - Op doorreis naar Zion met een overnachting in Las Vegas

Dag 15 – Op doorreis naar Zion NP met een stop in Las Vegas.

We hebben vandaag een lange reisdag voor de boeg. Van Exeter naar Bakersfield, vervolgens naar Barstow en vervolgens naar Las Vegas. Een reis van meer dan 500 km. We zijn vanochtend om 8.15 uur vertrokken en vanmiddag rond 14.00 arriveerden we bij het Monte Carlo hotel.

Onderweg hebben we natuurlijk van alles gezien maar op de meeste plekken was het niet al te spannend.

een lange trein met legervoertuigen

de picknick onderweg

In Las Vegas is altijd iets aan de hand.
Dit is de eerste keer dat we in een kamer slapen waarvoor we niet betalen. Ik heb nl. afgelopen jaar behoorlijk wat avonden, tijdens het tv kijken, een facebook spel gespeeld, genaamd MyVegas. Hiermee heb ik 4 overnachtingen gewonnen en 2 keer een buffet.

Deze eerste nacht slapen we in het Monte Carlo hotel. Het inchecken via de MyVegas punten verliep gesmeerd.

Nadat we op de kamer zijn geweest, gaan we eerst zwemmen. Wat een feest was het bij de zwembaden. Er werd volop gedronken en een DJ draaide hele harde muziek. Hier liepen veel mensen die graag gezien wilden worden.

een zwembad met DJ

Na het zwemmen zijn we met de auto naar Freemont street gereden. Dit is het oude gedeelte van Las Vegas waar het volgens mij altijd feest is. Dit is een grote overdekte straat met een hele grote led tv tegen het plafond. Van ongeveer 300 mtr. Overal wordt gezongen, staan straat artiesten en dansen half naakte vrouwen op tafels. Lucas en Thom (en ik ook) keken onze ogen uit.

Freemont street

Rond 21.30 uur waren we weer terug op onze kamer. Het Monte Carlo is overigens de thuisbasis waar de Blue man Group optreedt.

Morgen verlaten we Las Vegas weer en rijden we naar Zion national park. s’ Ochtends gaan we wel eerst het Mustang Shelby museum bezoeken.

1. Een geweldige stad moet je geweest zijn, je kijkt je ogen uit, bijna niet te vatten.
    Ja alles is daar bic.
    geniet ervan, groetjes Oma Ria.

2. Hallo. leuk te lezen dat jullie het ook een feest vonden op Freemont Street ! Jullie hebben flink door kunnen rijden zeg. En ook tof dat Thom en Lucas hier wel in het zwembad met DJ en bar mochten zwemmen.
    Wij hebben een snelle en fijne terugvlucht gehad: dit keer wel grote tv schermen waar je op kon gamen en -tig films en series kon kijken. Veel plezier nog en groetjes van ons allemaal.